spindel

Jag sitter och goooooglar på spindlar som en nörd, dom är sjukt äckliga så jag sitter och gör fula grimaser varje gång jag får upp en bild..

Orsaken är ju då inte att jag vill titta på dom, eller ja.. jag tror jag har ett hemligt spindelbo i mitt rum.!!!. har dödat 4 stycken lika dana under en veckas tid och det skulle jag inte vilja påstå är speciellt gosigt.. fast jag är ändå lite nyfiken på vad det är för spindeljävel. Den har en liten rund kropp och långa ben om man jämför med kroppen. Uhu.. satt en på väggen inatt just efter mitt demon-senadrag i vaden.

äh skit samma då, nu ska jag plugga kampanjer och sen sova! För imorgon ska vi få ta egna samtal.. fast det har vi iofs gjort idag och igår också, men imorgon ska vi sitta 2 och 2.. och bara nya tillsammans.. haha lär ju bli spännande.

och efter jobbet imorgon blir det snabbt hem och göra sig klar för stadsfest !! =)

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0