Seeeeenadraaag

Inatt vaknade jag av en dröm och jag såg en stor flygande skalbagge ovanför mitt huvud, den fanns inte pår iktigt då men jag brukar få så rätt ofta. Så jag slänger mig upp ur sängen och får dödens senadrag i högra vaden... visst ibland kan man ju få lite lätt, men de här var fan inte någon lek alltså. Har aldrig fått sånt kraftigt sen jag spelade fotboll och då jag fick det då, så låg jag och grät som en liten bäbis. Det ville jag nog göra nu också men jag fick bara en sån chock att det gjorde så jäääääääääävla kuk ont... sen brukar det ju släppa också.. efter några sekunder, mitt släppte efter kanske 5 minuter. Äh skit samma, jag ville bara dela med mig av att det var fan inte kul alltså. Gör fortfarande lite ont när jag vandrar omkring.

Aja nu måste jag göra som alla andra gånger, göra mig klar och sen trampa iväg. Får dra lite tidigare idag så jag kan cykla lugnt och inte få sena drag igen, får jag det så är det hundra procent säkert att det inte finns någon högre makt i i det blå... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0