ont i kroppen

Min kropp är mör från helgen  men det är sånt man får ta då det bara händer roliga saker i skellefteå engång per år. Trästocks om 2 veckor , gratis festival är väl aldrig fel, men jag skulle ljuga om jag sa att trästocks är ballt. Det är bara något folk far på för att supa eller kika in de få artister som är där. Men tydligen så ska veronica maggio spela iår, så är jag ledig kommer jag nog fara och kika på henne.

Nu ska jag kika klart på filmen som går på 6an och sen ska jag sova och upp imorgon för att börja jobba på riktigt, sån tur är så får jag skjuts av elin dit kändes lite skönare än att cykla med min onda kropp haha. Sen jobbar jag kväll nu både måndag och tisdag, PEEENGAARRRRRR.

Godnatt , och puss på andré igen min sjuka fisk som inte kunde komma i helgen.. uhu, vi får fira senare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0