obtillägg är gött

Har jobbat mitt sista dagpass i veckan, så det blir kvällspass ons-fre. KÄnns gött då jag får 9 timmar ob på det. Sen på lördag blir det trästocks då jag förmodligen inte kommer orka dra ut på fredag då jag inte kommer vara hemma föränn 21.30 på kvällen. Så lördag och veronica maggio blir bra.

Imorgon hoppas jag att min turkosa tröja har kommit in i butik så jag kan fara och köpa den! OOOH snälla

nu ska jag fortsätta ligga i sängen och se tv och lata mig. Utan jobb känner man att man inte har något liv, med jobb har man inget liv efter jobbet för då är man så satans trött. Kan det inte finnas något mellanting va

Kommentarer
Postat av: JP

Hahaha jag hajar känslan, va, jobba, komma hem, dö vid tvn och sova som faaaan =)

2009-07-15 @ 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0