ne rårå inte nästa helg

INTE NÄSTA HELG, för då jobbar jag mega länge.. nånannan gång haha

nu sitter jag och gungar med min tjocka skalle till bra musik, och diggar att det snart är helg. Ikväll är det independence day på 6an.. kul den ska jag se, länge sen.

jag har suttit och kollat på alla olika videos som finns på min datorn från tiden i skolan.. (låter som de var hundra år sen), men det är lite hemskt. Jag blir lite ledsen längst in i mitt hjärta.. alla kan väl komma hem från stockholm va, och arvidsjaur och byske och alla ställen i världen. HEM TILL MIG OCH RÅRÅ OCH HANNA H I SKELLEFTEÅ. just det.

nu ska jag lägga mig och glo på tv tills jag slocknar.

Kommentarer
Postat av: J

Well well jag vet inte när när , vi får se! Har inga pengar tyvärr men hoppas det löser sig! :D

2009-07-24 @ 16:48:09
URL: http://johannapalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0