grill i boviken

Efter min hemkomst från stugan har jag nu feber, kan väl inte passa mer perfekt då jag varit ledig i två dagar och jobbar imorgon. neee då hade jag hellre fått feber igår och varit kanon frisk idag. Men det gör nog ingenting, ikväll ska vi brudar dra till boviken och grilla eldddd... mysigt!

och resten av helgen består somsagt av jobb = pengar. Jag funderar starkt på att försöka ta körkortet snart.. då borde jag väl börja då jag inte känner för att övningsköra på vintern då det är halkigt och sladdigt. Aja vi får se.. min körning i stugan i helgen var väl inte så där super bra om man säger så. Så övningsköra i tusen år behöver jag nog först.

Nu ska jag ta fram varma kläder som jag kan slänga på mig innan vi drar ut så jag inte blir ännu mer sjuk. Att jobba och vara sjuk samtidigt kändes inte som en hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0