busstripp

Nu ska jag dra ner till stan för att ta bussen till bastuträsk där jag blir upphämtad och sen drar vidare mot norsjö.

så där kommer jag befinna mig hela helgen lånngngngng.

Jag fick en rolig överasskning då jag skulle hälla upp mjölk i ett glas när jag kom hem också. Öppnade ett nytt paket mjölk, häller upp och något faller ur paket och ner i mitt glas. VAD tänkte jag i min skalle.

tittar lite noggrannare och där dansar en larv disco. what the hell tänkte jag man lever bara en gång och slukade hela glaset på engång. nästan, ställde glaset på diskbänken och tog saft istället. Nu ni norrmejerier jävlar ska ni få för larven i mitt glas.

Kommentarer
Postat av: Hannaaa

jääävllaaaaa noorrmejerrriiieeeeer!

2009-07-25 @ 20:39:17
URL: http://thehanny.blogg.se/
Postat av: JP

Åååååååååååå fyfaaaaaaaaan!



Köpte en lopp-sallad förra året! Så äckliiiiiiiigt BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

2009-07-27 @ 17:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0