vafan är LINSER?!?!

Kom hem från skolan, mitt paket från färgade linser hade kommit.. yeha tänkte jag..
min lilla syster har linser så som tur var så är hon här och hon fick ge mig en liten guide på hur man skulle göra.. och visst fan tar det 40 minuter för mig att få in dom små jävlarna... jag lider med folk som har dålig syn just nu.. snälla gud låt mina ögon vara ifred...

Så jag måste säga att jag är glad att jag har en rätt hyffsat ögonfärg i vanliga fall. Just nu ser jag inte ut som jag.. men mina ögon är uppsvällda och röda så jag måste vänta ett tag, sen tänkte jag knäppa ett kort och slänga in.

just ja sen ser jag typ dåligt med dom på också.. lite suddigt.. hur värt var det?!?!.. inte 60 spänn iaf.. men nu kan jag ju ha lite kul i en månad iallafall.. lura folk att jag har ett grönt och ett brunt öga tillexempel.. mOhaeäaheä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0