tornado

Idag är det fredag igeeeen! Fan vad skönt, och veckorna bara flyger förbi i räserfart jag hinner knappt med..

Inatt drömde jag en jävligt hemsk dröm, jag drömde att jag, pappa, mina 2 systrar och 2 till + kaptenen flög i ett litet flygplan till ett land som hette gour nånting, sen skulle vi flyga hem och alla ringde med sina mobiltelefoner i flygplanet hela tiden vet inte varför, men då var vi ovanför skellefteå och flygplanet körde hur lågt som helst.. iallafall så var det blixt-oväder och jag ringde till andré.. jag sa att det var blixtrar överallt men att vi snart skulle landa... sen ser jag världens största virveltornado och jag säger åt han "AAAH EN TORNADO" och ni vet allt det där man skulle säga om man misstänkte att det var sista gången man skulle få prata med någon viktig person i ens liv..
 
helt plötsligt slås planet ner mot marken och på nått konstigt sätt hamnar jag utanför och ligger i skogen och håller i mig för jag är inne i virvelstormen och sen ser jag ett hål i marken och kryper ner.. sen kommer det hur mycket djur som helst, en hund, en katt, ett marsvin och allt möjligt och jag släpper ner dom i hålet och skyddar dom från stormen och sen vaknade jag.

undrar hur många det är som orkar läsa om min dröm, jag brukar inte orka läsa om drömmar iallafall, men det är ju min blogg och jag som bestämmer exakt vad jag ska skriva det är rätt skönt ;) Nu ska jag klä mig och plugga lite innan det bär av mot skolan.. jag kan ändå nästan allt !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0