tillbaka till lågstadiet

lördag och idag är det fest, lågstadiedisco-fest som jag skrev igår. Tyvärr kommer jag vara tråkig och inte klä ut mig för jag har inte kvar några kläder från den tiden..får se om jag kan snickra ihop något men oddsen är små.

Vi har just sett första avnittet av The Mentalist som börjar sändas på 3an den 17 februari, det var rätt bra! tror jag ska börja se det, inte på tv då alltså utan på min kära dataskärm mycket bekvämare än att vänta en vecka på varje nytt avsnitt.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag tvinga andré att se Amusement med mig, en ny hemsk film..bättre att se den på dagen så jag kan sova på natten haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0