tänk om jag blir blind

jag plockade ut linserna för ett tag sen.. och nu känns det konstigt i mina ögon och jag fick ont i huvudet.. tänk om mina ögon försvinner.. ja tänk.. det är mycket jag tänker på..speciellt sånna konstiga saker... jag brukar tänka "tänk om jag får en hjärn-tumör" jag har nästan ställt in mig 100% på att jag kommer få, eller redan har en.

Och ja jag vet, har man en tumör så märker andra människor det också.. konstigt tal, blabla och massa sånt skit men jag har bara en sån där magkänsla att nått är fel i min hjärna... jag vill ha en ny.. undrar om någon skulle vilja byta?.. som man bytte spice girls kort ungefär..
- Du får min hjärna, jag är bra på att sova, ha ont i huvudet, tänka konstiga tankar och får sömnparalyser lite då och då.
- Visst jag är bäst på allt, ska bli kul att byta.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0