sprängladdat huvud.

Det känns som mitt huvud ska sprängas vilken sekund som helst.. undrar hur det skulle se ut om det verkligen gjorde det?..

Idag hade vi prov, gick skit men jag får skylla mig själv. Sen hade Plesner, rårå, jasser och ståhl föreställning och jag var deras ljud/ljus man och det är ungefär det vi har gjort idag.. inte så mycket alltså. Om ett tag kommer andré hit och jag var tvungen att snabb städa för det såg förjävligt ut.. kläder överallt så nu ser det någorlunda ut men i hemlighet är det fortfarande skitigast i världen.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kika lite på tv världens erbjudanden.



Sen Johanna om du läser det här så hoppas vi alla att du blir bra snart,
vi tror på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0