Sorry guys..

Blev alldeles för mycket dricka för min del igår... så kvällen som var skit rolig slutade som ett helvete.. bara mitt eget fel men jag ber om ursäkt.

Jag hade iallafall tänkt slänga upp några bilder, så nu ska jag bara föra över dom!

OCH DET VÄRSTA(nästan det värsta)... då vi hade åkt taxi till statoil just innan vi drog hem, så skulle andré in och köpa mat, så jag gick hem... och imorse fick jag veta att jag hade tappat min nya sjal på marken på vägen hem till mig.. men sån tur var så kom andré inte hem så långt efter mig så han hade hunnit plocka upp den...tack!!!!!!!! jag hade druknat i mina tårar om jag hade tappat bort den 1 dag efter den var köpt.. även fast det hade varit typiskt mig

Bildregn.....




katten låg och sov....

Patrik satt och läste en bok "Skogens Hemligheter" undrar om han hade ball?






Fräsch mun efter man har druckit röd bacardi... not




Skulle gissa på ett flygande dansmove.


bara för att ståhl såg ut som en kraxande kråka i bakgrunden haha.. fast den är faktiskt roligare i stort format och då man zoomar.

Pussgurka=)



Nästan rekord på bild-tagande! Nu ska min bakis dag fortsätta. tjoha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0