sömnig

Sen mitt senaste inlägg kl 11 imorse, har jag legat i sängen och sett tv fram till nu, slumrat till några gånger också. Tänk vad mycket man kan göra på en hel dag!!..

det här inlägget skrev jag för 3 timmar sen..men det verkade inte vilja visa sig !!! sen hade jag svarat på sånna hära tråkiga "vad jag har gjort under 2008" frågor.. men dom försvann visst också.. så jag får väl börja om nudå!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte flygplan !! läskigt

 Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

 Dog någon som stod dig nära?
Ja

Vilka länder besökte du?
Jag vill säga Thailand, England, Frankrike osv, därför hatar jag sånna här frågor. Jag har aldrig varit utomlands förutom finland i 1 timme och det räknar jag inte riktigt. Så jag har bara varit i sverige.

Är det något med år 2008 som du vill ha år 2009?
Vänner, familj, och André såklart men han har inget val ! ;)

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
12 april (maskeradfest 2 dagar innan jag fyllde 18), Openjam (februari, mars minns inte exakta datum), Arvika i juuu...li? (dock inte ett lika bra minne, fast med trevligt folk iallafall! ) Midsommarafton (träffade andré första gången), 5 juli (då jag och baby bestämde oss för att sitta ihop med klister ;) )

 Vad var din största framgång 2008?
Jag vet faktiskt inte.. skulle vilja säga musiken men det står rätt still just nu. Men .. jag blev lite mer engangerad i skolan där på slutet... fast bara i ett ämne haha.

Största misstaget?
Alla gör väl misstag, men jag vet inget som är skitjobbigt att tänka på iallafall och det är ju suuuuverääänt.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej, eller ja sjuk har jag väl varit lite smått men inte supersjuk det kommer väl ! Och jag har inte skadat mig allvarligt vad jag kan komma ihåg.. fan va konstigt.

Bästa köpet?
Hm... jag får väl säga min sjal då eftersom den sitter på plats lite oftare än nödvändigt mhjeheh

 Vad spenderade du mest pengar på?
Snus tror jag, och bussresor

Gjorde någonting dig riktigt glad?
eh.. vet faktiskt inte.. kom och bjud mig på en utomlandsresa så ska du få se på glad!

 Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Alla som inte dansar är våldtäckts män (open jam).. och sen finns det ju massa mer.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag är oftast neutral.. visst är jag tråkig.

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit ute å hittat på massa galna saker

 Vad önskar du att du gjort mindre?
Klagat och latat !


Hur tillbringade du julen?
Dagen innan jul var vi hos mamma, på julafton hos pappa.

Blev du kär i år?
Jajjamen =)

Favoritprogram på TV?
Måste nog säga topmodel

 Bästa boken du läste i år?
Stephenie Meyer - De första 3 twilight böckerna.

Största musikalista upptäckten?
huh?


Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Träningstramp

Något du önskade dig men inte fick?
Önskade mig bara en grej och den fick jag ju=) bra va

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag var på skolan, sen käkade jag väl tårta och sån skit

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En utomlandsresa.. alltså mer pengar.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Linn-stil


Vad fick dig att må bra?
Vänner familj och andré.

Vilken kändis var du mest sugen på?
André Boman, ni vet han som spelar James Bond snubben egentligen..fast dom har klistrat över hans fejs med en annan snubbes fejs.. 

Vem saknade du?
Morfar

De bästa nya människorna du träffade?
André ju=)


Sen hade jag tänkt att lägga in bilder från igår också...för 3 timmar sen, men då funkade tydligen inte blogg-sidan. Och nu ska jag se film snart så jag slänger upp bilder imorgon istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0