Snor

Är hos mamma, och jag snorar .. hela min näsa är full med snor.. Men jag får skylla mig själv som trycker kattbäbisarna under näsan.

Nu börjar jag må hyffsat som en normal människa igen. Jag kan lova att jag kommer inte konsumera alkohol på ett bra jävla tag... just nu känns det som jag lätt skulle kunna satsa på att bli nykterist..fan vad skönt det skulle vara. Billigt och bra. Fast då suger det ju att ibland har man ju så jävla roligt då man är knas i hjärngloben.. fast eftersom det har gått åt helvete för mig 2 gånger på mindre än 4 månader gör ju inte saken bättre. Så vi får se hur duktig jag kan vara.

Jag saknar André också... vi har hängt nästan hela lovet och då blir det ju tomt som ett stort hål då vi inte ska sova med varandra inatt... jag vet det låter skit töntigt. Men jag vet nog allt att det är många som vet hur jag menar och håller med mig!

Nu ska jag slöa ett tag och sen ta bussen hem till stan igen. Jag hoppas vi inte har samhälls imorgon också..då har vi sovmorgon till 11.40 hur jävla nice skulle inte de va?! Just det, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0