slut på det "roliga"

Då jag kom hem låg ett brev på golvet... jag fick panik... NEEEEEEEEEj tänkte jag... sen då jag läste det så var det ändå lugnt.. men för min del är det slut på det som man brukar kalla "det roliga" fram till studenten. Jepp.

Kom iallafall nyss hem från skolan, vi slutade tidigt idag men jag hjälpte Plesner och rårås grupp med ljudet som dom ska ha till deras föreställning på fredag. Och nu väntar jag på att klockan ska bli fyra så jag kan se repris från topmodel. Jag är trött, och jag vet jag borde plugga men vi får se om jag orkar det.

Nu skulle jag vilja ligga i min säng, och ha my darling bredvid.. det skulle vara bäst. Och att se topmodel då... hehehe..

PÅ ÅTERSEENDE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0