skrutt

Idag har varit en superchill dag.. alltså inte så händelserik. Mitt huvud höll på att sprängas, min mage med.. men nu verkar det äntligen vara bra.. så jag hoppas på det men skulle inte bli förvånad om det kommer igen direkt jag skrivit klart det här otroligt intressanta inlägget om min klagan..

André fixade ett nytt spel till sitt Xbox idag också, Sonic, ni vet det man spelade för skit länge sen på SEGA. Fast nu var det tio gånger svårare. Sen har vi inte gjort så mycket annat, varit ute en snabbis, käkat, diskat, käkat popcorn, sett den där filmen som gick på 3an klockan 9 och sen spelat tvspel , sen har jag hunnit med att sova också.. skit häftigt.

Imorgon tar vi väl 4 bussen in till skellefteå, och på lördag blir det fest verkar det som. Så det blir nog chill. Nu ska jag borsta mina huggtänder och sen slänga mig i sängen och både snarka och dregla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0