så var det dags igen

Med en jävlig måndag och 5 dagar kvar innan helg.. fast jag måste säga att det är bra att vi har sovmorgon 3 gånger i veckan, det är det enda som rockar med det nya schemat!

Djävulen har just kommit på besök i några dagar och det gör inte veckan bättre för det heller uuhuuu.... jag är nästan pank och 1 vecka kvar tills pengarna rullar in på mitt konto. Jag tror faktiskt jag ska försöka spara nu... mina enda utgifter ska vara Bussresor till och från Umeå, snus och makeup då det tar slut.. bra deal tycker jag. Jag har ändå överlevt flera måndader i rad förr utan att ha köpt nya kläder.. så jag kan därför inte ses som en kläd-galning! faktiskt ganska skönt då man tänker efter, men jävligt jobbigt vissa dagar.

Nu ska jag slänga på mig något och sen chilla några minuter och sen åka med plesner till skolvärlden ännu engång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0