pannkakor eller plättar

Okej såhär är det...
PANNKAKOR = TJOCKA SOM MAN HER I UGNEN!!
PLÄTTAR = TUNNA SOM MAN STEKER I STEKPANNAN!!
jag ville bara ha det sagt..

Men iallafall så kom jag hem från mamma kl 9, då såg vi på Mothman på 4an den var väl helt okej förutom att man aldrig fick veta vad den där flygande malen var för någonting. Och nu funderar jag på om jag kanske ska se Hot Chick eller om jag ska se Hemsökta hus..Hot Chick har jag sett så jävla många gånger, alltså är det en bra film att se om jag vill somna tidigt. Ska jag se hemsökta hus så lär jag inte somna.. bara massa spöken och sånt. Vi får se jag har trots allt 5 långa minuter att bestämma mig.

Så jag slänger in några bilder på kattbäbisarna under tiden som jag tänker.



Jag kom på att jag har nog inte lagt upp några bilder på våra andra 2 katter.
så här över är the big mama och här under våran tjocka leverpastej.
men det är skit trist att ta kort på dom, ser ju lika dana ut på varje bild båda två.




Vi doppade dom i toaletten också..skit kul var de


nu är klockan 00.01 vad ska jag se ?!?!?!.. inte fan vet jag .. jag måste tänka ett tag till. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0