ovärt

Imorse hade jag skit ont i magen, så jag tänkte hoppa över den första lektionen... jag råkade sova lite för länge och missade den andra lektionen också.. superbra... så jag skyndade mig iväg till skolan för att hinna till teater lektionen som började kl 13.00... då jag kommer dit innan lektionen har börjat är alla där, men då läraren kommer så säger hon att vi inte ska ha någon lektion.. vilket alla redan visste längst in i hjärnan men som alla hade glömt bort..

så nu sitter jag här hemma igen och har ingen aning om vad jag ska göra av dagen.. så jag laddar hem filmen BOLT som går på bio just nu.. tecknat är bäst. Och sen ska jag träna.. sen har jag ingen aning.. jag borde nog läsa svenska boken också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0