morgon skrutt

skruttttttttttt.... känner jag mig som.

idag har vi en sån där jävligt jobbig dag igen.. samhälls på morgon i knappt en timme, sen 2 ½ timmes hål, sen svenska och sen slutar vi..tror jag, det brukar vara så nu för tiden att vi slutar direkt vi har börjat ungefär. Men snart är nog manuset till våran hemliga slutproduktion klar och då får vi som inte skriver manus börja jobba också..det värsta är att jag längtar nästan även fast jag vet att det kommer bli så jävla jobbigt och långa dagar och blu blu.

äh nu ska jag göra mig klar.


sugen på fest? nä inte jag heller.
brännbollsyran i umeå 2007, jag och plesner tog en runda och det här var vad man såg på varje gräsmatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0