mjul

Mitt huvud sprängs och min mage gör fortfarande ont... KNÄPPT!!!!!...
Imorgon drar vi till Skellefteå igen... förhoppningsvis blir de fest i helgen, har ingenaning, BLIR DET FEST I HELGEN? komigen. Och innan vi far med bussen så ska vi gå en snabb sväng på stan. Jag måste köpa ett skärp så inte mina nya brallor åker ner till knävecken..eftersom jag köpte ett antal storlekar för stora eftersom de är snyggare då dom sitter löst!

Nu ska vi göra käk och sen käka..logiskt


Jag vet, mycket kattbäbis bilder men dom är ju så jävla söta.

Kommentarer
Postat av: mika

ojoj, kommer jag verkligen att överleva det...

2009-01-08 @ 20:45:59
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0