majh

har varit hemma idag.. varför de kan ju tänkas.. jo för jag orkade inte gå till skolan med ont i magen och att jag svettades och frös samtidigt. Pappa sa att jag fortfarande var bakis.. låter väl lite knasigt, men det skulle inte förvåna mig. Så idag har jag varit hemma och sovit istället för att vara på skolan. Inte så smart kanske, men vad ska man göra. Nu är klockan 3 och jag är ingen supercool superhjälte som kan vrida tillbaka klockan pang.

Snart ska jag till mamma iallafall.. missade tvätt-tiden igår så därför ska jag tvätta mina kläder där istället.. gu va bra.. min mobil är hos mickis fortfarande.. skulle egentligen ha hämtat den idag men de gick ju inte alls. Så imorgon är jag mobil-ig igen. Fan vad onödigt jag skriver.. jag fyller bara ut tomrummet för jag inte har något att göra i .... en kvart till !

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0