living dead

Min hjärna har inte börjat fungera som den ska än, råkade somna lite sent inatt så jag sitter som en skrutt och bara stirrar men det känns liksom inte att min hjärna lever.. klart den gör men du fattar väl hur jag menar.. jag vill sova heltenkelt. Men jag måste börja vara på exakt alla lektioner.. tillochmed den sämst placerade mentor-lektionen i världen som ligger sist på fredagar efter ett 2 timmars långt hål som dessutom är den sista lektionen.

Jag måste tänka såhär bara: nästan snart är det lov igen..om 5 långa veckor. Och snart börjar vi repa på slutproduktionen också som ska vara klar nångång i maj är jag rätt säker på. Mjaehh nu ska jag slänga på mig nå kläder och sen fortsätta sitta och stirra tills jag ska iväg på skolan. Men idag är det teater i aulan så jag hoppas den är bra för då kan den här dagen bli bra ändå.

men jaha då har jag suttit och letat en bild för mina inlägg är alltid utan bilder då funkar det inte! jävla blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0