lemon treeeee

Provet gick INTE BRA IDAG !!!!!!!!!!! jag som pluggade som en tok nästan.... och ändå skulle det vara med tusen frågor som jag inte pluggat på...

men nu är det helg och jag är glad ändå, baby är här och vi myser på och snart ska vi se are you smarter than a fifth grader..bara jag som tycker det är kung? förutom att endel av barnen som är med redan är kändisar..det suger. Men man lär sig ju en hel del! + att det är så kul att se någon annan vinna pengar, varför vet jag inte.. kanske för att dom bor i USA och vi här.

Imorgon har moa lågstadie-disco fest, så det blir skööj, blir inge alkohol för min del.. måste spara pengar eftersom jag ska ju klippa mig på onsdag mjähäh

hejda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0