krock och naket

Då jag kom hem från skolan la jag mig i sängen och såg tv och slöade som en sölkorv.. nu har jag just käkat middag!

Idag har vi/plesner (hon övningskör) blivit krockade bakifrån av en annan bil påväg till skolan..det var lite spännande, sån tur var hade hennes pappa satt fast kulan där bak som man sätter fast släpar med så det var bara bilen som körde in i deras bil som blev trasig..muhuhu..

sen har vi sett teater idag också i aulan..inte den bästa jag sett, skådespelarna var bra men det blev en nakenchock då en av snubbarna drog ner kallingarna och stod med rumpan hängandes i luften!


jag har bestämt att börja lägga upp fler bilder i mina inlägg,
så peace out från 80-tals världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0