knas

Imorse måste min hjärna har hoppat ut på riktigt.. jag vaknade, tänkte "ånej...nu måste jag stiga upp igen" för någonstans måste jag ju ha hört väckarklockan ringa, förmodligen i drömmen.. Ligger kvar ett tag i sängen, sen tar jag upp mobilen och ser att klockan inte ens är 7.. sånt är skit jobbigt, men det var skönt ändå, för jag fick ju sova 40 minuter till och det är ju aldrig fel.

Jag såg just att vi ska inte alls dansa i Gympasalen vi ska dansa i aulan tydligen.. jaha!!!!!!!! nu blev jag inte alls peppad jag har aldrig velat ställa mig på golvet i aulan och göra någonting inför folk.. aulan är för extrem man ser för bra då man är i aulan haha.. äh skit samma..nu ska jag packa ner alla kläder jag måste ta med mig gud så jobbigt.. jag får nog ta på mig dom istället det blir mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0