klipp klipp

Jag klippte just lite av min "lugg" eller jag har ingen lugg men det som man kan göra en lugg av.. och då jag skulle kamma med en vanlig smal kam så gick nästan allt sönder.. så jag bokade just en klipptid!.. frisören som klipper mig kommer vilja raka av min skalle, men jag lovar jag kommer inte klippa kortare än vad jag har på min headerbild..då skulle jag se ut som en potta,f ast det kommer jag nog ändå att göra.. jag ser alltid ut som en potta då jag har klippt mig.

Iallafall så ska jag klippa mig på attityd som vanligt eftersom det är det min ekonomi tillåter, dom har nämligen happy hour mellan 8-10 så det blir en hunka rabatt, alltså 300 kr.. rätt hyffsat ändå. Så det blir inge alkohol för min del i helgen för att kunna ha kvar några pengar efter jag har skallat mitt hår! Nu ska jag iallafall lägga mig på riktigt. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0