killing me softly

rubriken endast för att jag lyssnar på den nu, fast jag kan slänga in att provet imorgon killing me softly också!

jag har funderat ett tag på vad man kan skriva om i jävla bloggvärlden.. det är ju så tråkigt... dom enda bloggarna jag gillar att läsa där det står "idag har jag gjort det och det" är mina vänners, hittar jag en blogg som tillhör en okänd människa som skriver om sin helt normala vardag så klickar jag ner den direkt. Så jag skyller på det varför jag har så jävla lite besökare. Fast samtidigt är det nice också att slänga in ett inlägg då och då och man har lite att göra. Jag har ju några trogna läsare iallafall ;)

aja, jag avslutar med min favvo bild som jag har slängt upp tidigare också.

skåda blivande topmodels eller vad säger ni? man ser ju tillochmed min glugg i käften, kunde väl inte bli bättre ;)
call me tyra

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

haha du har mig som en trogen läsare

2009-01-16 @ 00:47:56
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0