Jag hatar kläder.

För tusendegången i mitt liv ska jag skriva just den meningen: Jag hatar kläder.
Eller jag hatar nog mer att jag har så jävla konstiga kläder i min garderob. Misslyckade köp genom tiderna och massor med olika plagg som inte alls går ihop. Visst jag är ingen kläd/sko-galning men plaggen får ju gärna passa med varandra!

Sen hatar jag ocskå att ha på mig osköna kläder, jag hatar jeans mest av allt, men nångång måste man ju ha det, kan ju inte byta mellan samma sköna brallor varje dag då känner jag mig så ovariationerad eller hur man ska säga. Eller jag vet inte. Jag vet ingenting, jag vet bara att jag är jävligt trött och att jag är jävligt less på mina kläder och dessutom för att dom ligger utspridda över hela mitt rum, jag måste städa. Och jag måste börja träna, det är mycket jag måste göra. Men mest av allt måste jag plugga inför provet på fredag.. undrar hur det kommer att gå!

Nu ska jag fortsätta slita ut alla mina kläder ur min garderob ihopp om att hitta sköna och kläder som åtminståne passar någorlunda bra ihop! Sen ska jag ut och få skjuts av plesner som nu för tiden sitter bakom ratten och övningskör.. man blir lite sugen själv måste jag erkänna!!

hejs


Och med den här bilden menar jag ju: JAG VILL ATT DET SKA VARA VARMT OCH SOLIGT !!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mika

jag kan ta dina kläder hehe

2009-01-14 @ 19:59:28
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0