ja må han leva..

.. Till pappa som fyller år idag.. men vågar inte skriva hur mycket det skulle bli så pinsamt om jag skrev fel då haha.

Nu gör jag ett nytt försök i att lägga upp bilderna från Nyårs..


Hanna och hennes vän från Arvidsjaur Sofie

Vi spelade klappleken att vinna fans: Marshaller, ballonger, nått hårklet som fixerar håret men som luktade gammal sunken tant, 2 små tvålar och kanel och ljus.. vi körde på stort ;)


Sanning ELLER konsekvens spelades också

bruuuuudz

Hanna la sig och sov..och såhär ser hon ut då

Haha Sofie gillade inte att bli med på kort iallafall.

Den här bilden är så jävla ful haha, rårå ser ut som hon just har grinat, antar att hon hade skrattat efter att Sofie skulle sätta på henne läppstift med ögonbindel och ni ser ju hur vackert det blev. Och jag ser ut som ett hängansikte med hängöga.


JOhanna=)

Efterätt, visst blir man sugen efter denna delikata bild

Hannniis.

Rårås berömda grimas

Snygga brudar=)

Hahaa johanna luktade på champangen och är väl ganska självklart att se att den luktade och smakade skit.

jag vet jag måste göra något åt mitt frissiga hår..som förövrigt ser ut som att det är rött på vissa bilder VARFÖR?!?!?

Johanna träffade sin polare Linus

Pang, skit lite fyrverkerier.


Kommentarer
Postat av: J

Hahaha, wiiii, en sån myskväll =) Taack för den lilla fullis! <3

2009-01-02 @ 12:43:59
Postat av: Anonym

Gud så långt hår du har fått, och ögonbrynen rå fina=)

2009-01-02 @ 14:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0