ingen miljonvinst

Idag har vi käkat tårta och skitstark mat så det svider i ögonen fortfarande. Kan vara för att jag börjar bli förkyld jag brukar ju klara av stark mat som en superhjälte.

Iallafall så ska vi nog se Dodgeball som börjar kl 21 på 3an tror jag det var.. sen har vi 2 filmer på datorn också som vi inte har sett än, så ikväll blir en kvällfilm.. och jag ber till vad som nu än finns där uppe att jag ska slippa bli sjuk. Vi ska nog dra till Umeå imorgon också eftersom andré börjar skolan till veckan och så vill jag springa runt lite på stan där medans jag fortfarande har kvar liiite pengar.

Snart bara en vecka kvar av lovet, jag hatar att det går så fort......sen har vi bara några små lov kvar och sen INGET MER LOV.. ååh.. inget sommarlov.. usch. André får hem skraplotter varje månad.. vi skulle kolla om vi(han) vann massa pengar...det var nära till miljonvinst men NEJ inte vann vi det inte.. inte ens 40 ynka kronor... fyfan för lotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0