I'm alive

Jag är vaken.... och jag somnade kring 1 igår så jag borde egentligen vara SUPER pigg nu om vi redan hade gått skola i 2 veckor utan lov.. men eftersom jag inte har varit i skolan sen lovet så är jag super trött nu istället. Eller jag var nog tio tusen gånger tröttare igår.. men det gills inte för då gick jag ju och sov igen. Jag tror inte ens jag levde igår då jag steg upp.

Iallafall så hade vi sovmorgon idag, och det var en jävla tur säger jag. Börjar inte föränn 11.40 yeha..

jag drömde att jag fyllde år i min dröm... och att exakt alla hade glömt bort den.. det var jätte hemskt.. Eller andré kom på det på kvällen då jag sa... "ja må hon leva....." usch det var nog den värsta drömmen jag har drömt.. bara för att alla hade glömt bort min superdag... blä

Nu ska jag göra nått käk! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0