frrrreakkkkin naughty

HALLÅ ALLA VAKNA MEDMÄNNISKOR PÅ DENNA JORD.

Jag tänkte just skriva att det är jävla kallt ute idag med.. men såg just att det bara är 4 minus, hallelujah..då kanske jag kan gå ut idag! Fast vad ska jag göra ute? Jag har inte tänkt gå på stan iallafall, för det ska jag göra då vi far till Umeå.. vilket skulle ha blivit i lördags men vi orkade inte så vi far förmodligen imorgon istället. Så vi kanske ska fara på bio eller något.. eller?.. jag vet inte.

Idag har jag och andré varit fastklistrade i 6 månader.. gu va mysit. en hel livstid minus 100 år. Nej men de är en början iallafall.. det var dit jag ville komma. Så vi får se vad vi hittar på idag. Antingen gör vi någonting eller så gör vi ingenting så enkelt var det.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0