BRA LINn

Nu höll jag på att göra en ful grej igen, jag höll på att skita i att fara på den enda lektionen vi har idag för det kändes för jobbigt att gå, men sån tur var så skrev jag med Rårå på msn och hon sa att lärarna tjurar över att våran klass har för mycket frånvaro.. (teatrarna).. okej förlåt nu smutsade jag ner "våran" klass men vadå det är ju sant haha. Så jag bestämde mig för att fara iallafall.. och jag känner mig duktigast i världen.. för att jag ska fara på skolan !! hur friskt låter det.. inte alls friskt.  Så strax ska jag halka iväg till skolan med mina halkiga dojjor och tunga ryggsäck + väska och sen vara där i 1 timme och inte göra speciellt mycket och sen dra till stan och vänta på bussen till umeå som går klockan 14. blä..ibland känns det bättre att inte vara duktig.. eller nä nu ljög jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0