Sonic kan dö

Har nästan just kommit hem från Umeå, där jag under några timmar spelat Sonic Unleashed liggandes i Andrés säng.. och ibland förstår jag inte hur han kan stå ut med mig, fast det är bara han som vet vad jag menar då jag säger att jag blir förbannad då jag dör i spelet.. det är inte ett skämt, jag har nog temperamentsproblem.

Men det är rätt kul ändå, att man blir galen för att man dör i ett tv-spel... fast jag är nog inte ensam om det.. hoppas jag

Jag har en bild i min hjärna om hur jag vill bo senare...eller vadå senare jag går fan ut skolan om mindre än 5 månader.. men iallafall så ska det vara mysigast i världen, och som det ser ut nu drar jag och mitt ass till umeå..vad ska jag göra sen då? inte fan vet jag förhoppningsvis får jag ett jobb.. och sen blir det väl plugg.

jag kom och tänka på en annan sak...ögonbryn, fråga mig inte varför men det bara flög upp i min skalle.

exempel 1: Alla har vi väl varit i fjortisögonbryns stadiet.. nästan inga ögonbryn alls.. det är nog en fas som alla 14/15 åringar går igenom, den med smalast ögonbryn vinner.

Exempel 2: den här bilden är inte så farligt gammal men här tycker jag nog att det var helt okej ändå.

Exempel 3: jag vet inte vad som hände, men helt plötsligt har mina ögonbryn bestämt sig för att vara tjockast i världen. jag har inte riktigt bestämt mig om jag gillar det eller inte..det får ödet avgöra.. mjuhuhu
 

ehhhhhhhhhhhhhhh.. aja godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0