anonymt är inte en sovmorgon.

visst kommentarer är roliga att få, men anonymt? komigen..
Anonym om brunöga:
Du passar mycke bättre i bruna ögon!

Passar? men hallå dude/tjej/bruden/snubben..det är väl meningen att man inte ska passa? det är ju det som är grejjen.

Det där blev som en ideal grej nästan.. "alla med blont hår MÅSTE ha ljusa ögon, alla med brunt hår MÅSTE ha mörka ögon det är snyggast så". Ne själv tycker jag att det är mycket häftigare  då en brunhårig har ljusare ögon och en ljushårig har mörkare ögon! äh skit samma, jag vet inte ens om jag fick fram det jag ville nu.. det jag vill är att sova.

jag hade iallafall tänkt träna en till gång nu.. men jag orkade inte.. jag har redan gått till skolan och tränat en gång, det får räcka. Jag är mätt och vill ligga och jäsa i min säng.. så det ska jag göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha jag älskar också anonyma

2009-01-20 @ 21:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0