Wow!!!!!!!!!!

Jag är helt död, det känns nästan amazing... även om det bara var Bas idag så skyller jag min trötthet på att vi inte tränade i måndags och att min lathet hade sprungit ikapp lite grann, men nu känner jag mig som en malad korv så jag ska slänga mig i duschen och sen lägga mig och se på alla kriminella jävlar i sverige... (efterlyst alltså)

har inte riktigt bestämt mig om det blir utgång i helgen, station sög balle sist jag var där.. eller jag har ju bara varit där engång men det gör min hjärna lite mer osäker... HMM... allt hänger nog på förfesten, jag vill ha en chill förfest med folk man känner då blir jag pepp!!


hejdå från linn... fan va rolig jag är, skrattar så snoret flyger åt alla håll

Kommentarer
Postat av: Bells

så lite så :D

2009-02-25 @ 23:29:56
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0