vinter jävel!!!!

Jag vet att jag sa att jag skulle fylla på min minus lista som har med vintern och göra, men jag orkar inte det finns alldeles för mycket. Idag vill jag få mitt musik-program att fungera.. tur att jag har en smart pojkvän som får allt att fungera på en sekund utan att behöva tänka ens.. då kanske jag kan göra egna meloditruddeluttar till mitt ljudschema fan vad KING.. fast jag måste ju lära mig först det var ju det.

Så idag blir det skola, sen hem och få programmet att fungera sen lär jag väl sitta som en nörd och skapa min egen musik.. gud va kul nu vill jag nästan inte ens till skolan.


Ibland dyker den här lilla kissen upp i mina tankar.. det fula är att jag tycker nästan mer synd om mig själv för att jag inte fick se hur den skulle bli finast av alla kissekattar vi fick, hur egoistiskt låter inte det? Och nej den är inte död på bilden, bara nyfödd och mini liten och sjuk.

Undrar om jag börjar tycka mer om kissar än om hundar? nääää... även fast jag är så jävla rädd för hundar som kommer och går på vägen utan koppel fyfan det är det värsta jag vet.. det näst värsta jag vet är när dom har koppel. haha... eller vadå jag kommer ändå aldrig kunna skaffa bra djur, jag får nöja mig med en fisk

den är ju glad iallafall..eller så ljuger den.

Det här blev ett konstigt inlägg men det gör ju inget för alla 300 personer som läser min blogg måste ju gilla den på något sätt eller? (skoja ba, det verkar vara en trend nu att skriva att man har 300 läsare) .. jag blir glad då jag har 30!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0