Värme..

Verkar inte vilja komma hit, här har det blivit ett stort djävulshål av kyla! Jag vill ha vår... eller jag vill ha sommar mest av allt, men jag har börjat sluta längta till sommaren för jag vet att då har jag släppt alla livlinor som finns.. Inge mer gratis mat på skolan, inge mer studiebidrag..det är ju det värsta av allt, jag kommer att måsta fixa mina egna pengar!

Påtal om pengar, jag såg på efterlyst igår då dom snackade om det nya kort-bedrägeriet, att det var såå enkelt och det enda man behöver göra är det här - det här - och det här! Hur jävla smarta är man om man visar det i tv? Jag kanske borde bli en sån, nu vet jag ju iallafall hur man gör heeeeeeeeHEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

Snart drar det iväg mot skolan igen, och jag har varit så jävla duktig, har varit på varenda liten lektion i snart 3 veckor i rad.. hur bra är jag inte? bäst i världen. Eller ja.. om man tänker på hur ofta jag sov bort lite lektioner då och då förut så är jag kungen just nu.



Från ettan då vi hade lektioner att ta foton, jag tog en snurrig bild på mickis, rebecca och moa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååhåhåhåhåhå mina piercingar :(

2009-02-21 @ 19:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0