vadå bas?

Idag har jag köpt mitt jävla medlemskort för 700 KRONOR!!!!!!!! tur att det räcker ända fram till sommaren annars hade jag aldrig spenderat mina pengar på ett litet plastkort som gör mig het som en pannkaksdeg.. eller ja det hade jag väl kanske ändå. Tur att pappa sponsrade lite så jag har en femhunka kvar att leva livet på (köpa snus) i nån vecka till.

Iallafall på internet stod det att det skulle varit BAS-spinning alltså lite lugnare spinning, jag har tillochmed kollat upp en extra gång nu, men då vi kommer dit är det MEDEL... jag har aldrig spinnat förut och plesner spinnade engång då hon gick i 6an så gissa om vi var döda i benen, men vi var bäst ändå.. vi körde på som vilddjur.

ibland känner jag ett tvång att skriva att bilden är från google bara för att jag är rädd att åka dit för bild-stöld så denna bilden är från google !!!!!!!!!!!!!!

Nu har jag just käkat en fullkornsmacka (var tvungen skriva fullkorn bara för att jag känner mig bättre då) och ett äppel så nu ska jag flyga in i duschen och sen lägga mig och sova!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0