tusen liter snö

Snön som kom igår har växt till 50 mil känns det som, påvägen hit åkte jag med mammsen och jag var livrädd hela tiden, trodde vi skulle krocka, jag skickade tillochmed ett litet avskeds sms till andré utifall att haha... endel är ju verkligen dumma i huvudet, satsar på att köra om då man knappt ser 5 meter fram pga all lös-snö som flyger omkring.

Men nu är jag iallafall i umeå och jag är svin trött, steg upp klockan 6 imorse så jag vet inte om jag kanske ska lägga mig och sova ett tag, andré drog ändå just till skolan...hm.. får tänka på saken.


Finns inga roliga bilder på den här datorn så jag kopierade en från mammas hemsida på kattkissarna som har börjat flytta iväg. En av dom önskar nog att hon var av manligt kön istället... jag menar, varför sitter man annars med svansen sådär?

äh nu ska jag hitta på något !!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0