trög

Då man just vaknar kan man vara riktigt dum i huvudet, speciellt om man vaknar mitt i en konstig dröm och inte fattar att det är väckaren som ringer. Jag drömde att någon väntade på ett samtal och just då denne någon får sitt samtal i min dröm, så ringer min väckare men jag kopplar inte och ligger och tittar på mobilen och tänker "men svara då, den ringer ju nu".. sen fattade jag i min tröga hjärna att klockan var redan 7, det var en riktig glädje dödare.

Idag börjar dagen med ett skitlångt teaterpass, och jag tycker det är väldigt opassande att sätta en sån lektion där man ska vara aktiv och tänka på en måndag morgon som börjar halv 9.. väldigt ologiskt. På onsdag har jag möte också med ES-rektorn... OOOOO VAD HAR JAG NU GJORT TÄNKER NI VÄL, men det är för att jag har borta 50 pöäng och skulle gärna fixa dom om det gick innan studenten annars får jag inget riktigt slutbetyg, hur värt skulle de kännas då.. nä just det. Men vad gör man då man inte använder hjärnan jag skyller på att det var i 2an och att nu har min hjärna växt lite gran.

Nu ska jag göra mig klar!


den här bilden hittade jag just i mina mottagna filer och den var döpt till "hihi jag"... ehh..
det är ju en utklippt bild på en mini jag men då måste jag alltså ha gjort den där bilden och skickat till någon, jag har dålig humor men då måste jag ha haft ännu dåligare för nu tyckte jag mest att det var wierd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0