tripp

Idag blir det att ta sig en tripp till stan, för ikväll ska vi fara till någon inflyttningsfest tydligen.. och jag är bara tjurig just nu för jag har begränsat mina kläder till val av... en outfit..utan skor som passar också dessutom. Det är bara sånna här gånger jag verkligen bryr mig hur jag ser ut, om man ska dra på en fest där det är en massa människor som jag inte känner, men som andré känner... gud vad jobbigt.

Sen har jag slut pengar också, eller jag har en hundralapp men jag måste ju ta mig hem imorgon med bussen. Jag skulle behöva två tusen spänn tack, då kan jag köpa nya skor och massa annat skit då skulle jag vara nöjd.. just nu iallafall, om 1 timme är det säkert annorlunda!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0