Skrivtorka

Igår blev det inget onödigt skrivande här för att det fungerade inte just då jag skulle logga in och då sket jag i det!.. lika bra kanske, jag har ändå inte kommit på något vettigt att skriva som ska blåsa hela världen ur stolen då dom läser mina kloka inlägg...hmm..

Drar till skolan om 20 minuter, och sen har jag möte klockan 11 som jag skrev i förrgår eller något, jag gillar inte möten.. jag har en tendens att slingra mig ur dom, det här mötet känns onödigt eftersom jag känner på mig att det kommer inte finnas något att göra åt mina 50 poäng som jag slarvade iväg, iallafall inte innan studenten det är ju bara 2 månader bort! Ingenting ju............. nu börjar jag få panik igen över vad jag ska göra med mitt liv efteråt... fan vad jobbigt. Ibland önskar jag att jag var världens charmigaste person som fick jobb på direkten bara pga min utstrålning haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0