seven months!

Idag har jag och min gubbe släpat omkring på varandra i 7 månader...gud vad lite, jag vill skriva 60 år!! jag får återkomma med det.


NU har jag börjat få träningsverk från igår, mina armar går knappt att röra, det är lite skönt ändå.. och nu måste jag träna himelen, imorgon bär det av mot umeå tidigt !!!!!!! men jag får åka bil dit så det är värdare än att betala nästan 100 spänn och bli fattig.. jag ska ju börja träna då måste mina pengar räcka till det några gånger innan jag köper mig ett kort.

Jag har iallafall fått iväg mitt mail om rollerna och det dära... jag är skit nervös !!!!!!!!!!! maaah.. kommer vara värre på måndag då alla får veta vem man ska spela...MAHAAAAAAAA.. men det tänker jag inte avslöja föränn på söndag vecka 20 då premiären är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0