så var det söndag igen

Gutenmorgen, inatt drömde jag att jag blev skjuten nästan i halsen och jag fick veta att jag skulle dö för det gick inte att fixa mig så jag fick vara med på min egen begravning för alla tyckte att det var lika bra att göra bort den då jag ändå levde men snart skulle dö... så jävla snällt.

Iaf så sög melodifestivalen, att alcazar skulle gå vidare fattade väl alla men jag är glad att Emilia fick gå vidare eftersom hennes låt faktiskt var rätt hyffsad.. En resume av melodifestivalen visar ju bara att jag har lite att skriva om.

Idag drar jag hem igen och imorgon är det måndag och alla ska få veta det hemliga beslutet...undrar hur mycket sura miner det kommer bli mjuhuhu.. Nu ska jag käka frukost och hoppa på andré som bara ligger och snarkar, han drömde också en hemsk dröm för jag vaknade av att han låg och andades jätte fort och sa "nä..fyfan" sen imorse fick jag veta att han drömt att jag körde bil rätt ner i vattnet haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0