redovisningar hit och dit.

Redovisningar har jag alltid hatat, förut hatade jag dom för att jag klarade inte av att stå framför en bunt folk och snacka om något så jag hade alltid dåliga bortförklaringar till varför jag inte kunde redovisa tex "min dator har pajjat så jag har inte kunnat skriva", nu hatar jag det för att jag tror alltid att det ska bli så jävla dåligt och då blir jag nervös för det... knasigt.

Idag har vi redovisning i svenska, bokredovisningar... jag brukar vara bra på att inte läsa boken och sen babbla mig igenom det så att det iallafall låter trovärdigt. Nu ska jag och en annan tjej i klassen berätta massa fakta om Astrid Lindgren och sen ska vi berätta om varsin bok, jag ska prata om Mio min mio.. jag har inte ens skrivit ner det jag ska säga om boken för jag kan filmen i stortsätt utantill så jag hoppas jag glider mig igenom det som en smidig fisk haha

Nu ska jag dra iväg!


gulli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0