Patrik 1.5, the day the earth stood still

Japp dom filmerna har vi instrålat i våra hjärnor ikväll.
Patrik 1.5 var en super film, så den rekomenderas!!!!!!!!
Jorden filmen var väl sådär, inte speciellt spännande om jag ska vara ärlig.

Nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske dansa salsa till månen, raka skallarna på varandra.. ja varför inte, de låter ju inte helt fel om jag ska vara ärlig, då slipper jag mitt torra och äckliga håår bluuu.. skakigt darr

Ehhh eller så kanske vi bara ser på tv tills vi somnar det lät också som en bra idé, fredag den 13 går ju IGEN, förvånad? Nä inte jag heller nu sänds del 7 undrar hur många delar det finns egentligen.. men dom är rätt roande att kika på då får man sig ett gott skratt åt teknologin förr i tiden.... shit de lät som jag är en skruttig häng-tant..förr i tiden var väl för 1 miljon år sedan, men jag menar egenltigen på 80-talet då baddräkt med body under var en häftig dräkt.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0