Nyttig dag!!

Om ungefär en timme sitter vi på dom där jävla cyklarna och trampar som vilddjur!.. Sist var det som att vara i en ugn, det är världens minsta rum med ett 20-tal cyklar med människor på som svettas och dör.

Men det är ju nyttigt , jag tänker på min klump som gör så att jag lever, alltså hjärtat.. jag ska få det bästa hjärtat i världen, därför ska jag också sluta snusa vecka 12.. ehhhhh... ja jag ska försöka mitt bästa iallafall... eller näe jag ska sluta. Och till middag åt vi Gurka, Tomat, Sallad, Skinka och bönor... vem gör det egentligen? Vi gjorde det iallafall och det känns nästan för nyttigt, men det är väl bra, då kommer jag igång med mitt nyttiga liv.

Var ju på möte idag också med ES-rektorn, min mentor och syon.. det fanns en 50 poängs kurs som jag kanskeeee får .. det får jag veta imorgon, men den kursen innebär mest arbete hemma och sen avtentning eller vafan det hette.. någon ska alltså få bevis på att jag kan det. Och det var musik, så jag antar att antingen får jag väl spela något eller sjunga, ingenaning jag får ta reda mer om det om jag får gå den kursen men jag hoppas på det iallafall ! Nu ska jag göra mig tränings-klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0